Nuffnang

Monday, April 27, 2009

happy bday to meeeeeee........

date: 26th April 09
time: 11am ++
venue: tgif's, s.pyramid.
theme color: green..green...green... (aku in a mood nk boria. ;))


another yr older ye puan2. this yr kami just kuar lunch je. plan nk tgk movie. tapi semua citer x best je.
makin tua makin cam x best je nk beriya2 celebrate bday....isk isk...

punya le tunggu hardy nyanyi bday song kat aku, sampai ke mlm baru dia nyanyi....ciss... bertuah punya anak! ok la tu. janji dia nyanyi sambil pegang/tatang duster whiteboard. pretend tu bday cake for aku. pastu paksa aku blow. mak speachless..coz kagum imagination anak sendiri. LOL

b4 apa2 aku dh bagitau hubby, "yang, bday i nanti, i x nk masak k?". rupanya2 bukan takat hari besday aku tu je. hari2 b4 bday aku tu pun aku x masuk dapur langsung. aura bday melanda lebih awal nampaknya LOL

thanks for all the wishes. paling banyak aku dpt fr facebook & sms. sian hubby & hardy tido asyik terjaga.
pagi2 pkl 7am hp aku dok memekak bunyi sms masuk. non-stop lak tu. terasa diri cam artist pun ada......hehehheh

tetap setia dgn sign JENTIK dia tu..



ini budak suka benor dgn fried mac & cheese. 3 ketul sekali hadap.

hardy: mama, nk jentik? nak?
mama: meh sini mama jentikkan nak???

hardy: camni la...peace, daddy!!
wahh dia pulak mengajor. padahal diri sendiri pun x pass lg. LOL

bday ice cream aku yg FOC...

tapi mak kan x minat sgt manis2 ni. ini dua org yg tukang habiskan.

betapa khusyuknya hardy dok dgr daddy dia dok explain apa ntah.

sian kan anak aku. dh kenyang sampai nk terkeluar balik pun, tetappppp nk gigit batang belon tu. kalu org nampak sure kata mak bapak x bg cukup mkn.

dlm keta, pose ala2 tido. x paham aku.

pose wajib bila traffic light kaler merah.


cuba tgk muka anakku yg anti-camera tu.

20 comments:

Ciklinn said...

hepi besday to U... hepi besday to U...

hepi besday to cik hirda... hepi besday to U..

semoga pjg umur murah rezeki yerk..

hihihihihih ini boodak hardi aku mmg germm bangett...mihahaha mmg tak leh blah muka dier yg gambar 1st.... hihhihhhih

aik mcm abg aisy jer amik gamabr ala2 tido.... hhahahha

hirda amiklah lagi video dia bercakap... aku teramat suka dengar sore seksi dia tu...

eh pjg nya komen aku... oklah adioss...

♥Cik Puan♥ said...

hey hirda aku lupa wei...aku tau hari jadi hang bulan 4 maaf la hirda hari tu kalut ingat nak posing skali suh hang potong kek ngan depa...huhuhu terkilan aku..

apapun hepy besday aku doakan semoga Allah limpahkan rezeki kat hang sekeluarga & sentiasa diberikan kesihatan yg baik.pssst shah bg hadiah apa?mest spesel muahhh

Puan Iza said...

Happy besday to you...happy besday to you....

Hirda, sowi arrr hari ni baru sempat nak wish kat ko. Semoga ko pnjg umur & dimurahkan rezeki....

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

wallawei
kalu aku tahu besday ko ahad tu
aku wish malam tu..he he he...sorry hirda aku lupa

btw
HAPPY BESDAY TO YOU
Happy Besday to Hirda
Happy besday to u

Semoga ko berbahagian hingga ke akhir hayat
jadi ibu yg terbaik kepada anak ko
jadi isteri yg terbaik kepada suami ko
jadi anak yg terbaik pada kedua ibu bapa ko
jadi adik/kakak yg terbaik pada adik beradik ko
dan
jadi kawan yg terbaik buat kami sumer

aku suka hardy buat sign tu arrr..
sign jentik...dia nak buat peace ler kot hirda erk ...tp x jadi.....

Jasfyra said...

happy belated besday hirda...besday ko lewat sehari dari hubby aku n arissa.hehe.

apa2 pun,semoga ko maintain awet muda,sentiasa cun dan cpt2 dpt baby girl..amin...

eMMa@iKKa said...

Aku nak nyanyi utk hang...Happy Birthday to you!!! Happy Birthday to you!!!Happy Birthday to Hirda!! Happy Birthday to you!!!..:)

- Semoga Allah s.w.t panjangkan usia mu
- Semoga Allah s.w.t sentiasa murahkan rezekimu

- Semoga Allah s.w.t menunaikan segala apa yang dihajati..dan

- semoga Allah s.w.t memberkati kehidupanmu

Mimi said...

Hirdaaa..lambat la pulak aku wish...jgn marah noo..

happy birtyhday sweet 16 to u..semoga dimurahkan rezeki (utk tambah bb lagi sorang ..bb girl insyaAllah)..dipanjangkan umur dan mendapat keberkatan di dunia dan akhirat...ameenn..

comey tau hardy...walopun dok gigit batang belon tu...takpa, najeeb pun lagu tu walopun baru lepas makan sendawa bagai...hihi

wanie said...

happy belated birthday hirda..lambat pulak wanie wish...

semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu...

mesti comel hardy nyanyi lagu birthday kat mama dia..

ILA said...

Happy bday 2u....lor, aku siap dah catit dah 26hb tu bday ko...sama ngan mak mertua aku!! tp aku leh lupa lak nak sms ko...sori ek puan hirda cayang!!

Semoga panjang umor & dimurahkan rezeki...semoga menjadi mama & isteri yang baik kepada 2 hero ko tu

neway muka tetap maintain...ouch!! wah siap ader theme colour...caya lah. hahahha AFIQ pon skrg suka buat acah2 tido..nape ek??

As@Aza said...

HAPPY BIRTHDAY HIRDAAAAAA ;)....aku dah ingat nak wish hang kat FB 2 days b4 birthday hang...tapi tiba harinya aku bz...tak dan nak bukak FB...maklumlah hari ahad...mak bz jadi suri rumah sepenuh masa bila mama aku tak dak ni...hahahhahaha

uuuiihh...hang tak suka manis2 kaaa??? kalau aku...bab2 ais krim kaaa...cake kaaa...serah kat aku...hantuuu okeeeyyy :)

hardy makin chubby lah aku tgk...sukalah :)

Unknown said...

Happy birthday to you...happy birthday to you....wpun hirda kdg2 x layan meen huhuhuhu...anyway hirda, baru sempat nak wish kat u..Semoga pnjg umur & dimurahkan rezeki....

☆ lieya latif ☆ said...

hepi besdei mak budak.....okey wat korang celebrate camni....happening gak aku tgk...aku suke ko ckp 'makin tua makin cam x best je nk beriya2 celebrate bday....isk isk...' ha ha ha ha sedar pun ko dah tua yeak ,.....he he hehe

wah dasat request tak mo masak tu...boleh aku tiru nanti...tang aura2 tu yg best tu...hi hi hi tu dikire aci ngelat tak ....

akupun tgh imagine camne hardy bawak duster sambil nyanyi tu....mesti sweet ....kire okey laa tu....pandai gak die amik ati ko hirda he he he he....

pergh, meriah siiut tgk pic korang berparty umah sue tu....tu ar aku last minit laaa takleh join, urusetia tak galakkan...takpelaa adiah tetap ade, nanti aku kasi kat sue....jeles siut tgk kemeriahan pic korang.....yg penting aku melepas lagi nak rase airtangan sue.....hi hi hi

Anonymous said...

happy b'day to u hirda... sorry lambat wish... aku x baper sihat... dgn aqeel nskali x sihat daaa....
Moga dipanjangkan umur & dimurahkan rezeki... celebration yg happening w/pun cake nyer 1 slice jer....
caya la... aku suka kek tuh

Unknown said...

Happy birtday hirda.. semoga panjang usia dn dapat tambah baby tahun depan. hehhe

oo kat tgif's pun dapat free kek sempena besday ek.. next time kena pergi sini la.. nak try jugak..

Sham Ummi Echa said...

hepi besday yang...auw..hahahaha..

besnyer celebrate kt tgif lagik.. kira romantik gak korang ni kan.. siap ada theme hijau lg..

eh.. echa pon skang suka sgt brlakon wat2 tido.. yg x thn tu siap bunyi dengkur lg tu..hahahha

farrahar said...

happy birthday kak ida. may you have a wonderful year ahead and may Allah bless you and your loving family always :)

Jue ~ mama DnD said...

eppy beday hirda..semuga panjang umur & murah rezeki....
aku xleh nak komen pepanjang... nak cepat kak ipar aku dtg..hehehe

-Sharleenz- said...

epi besdey... moga murah rezeki... sedap nampak kek tuh.. wokey la celebration anak banak.. romantik per...

Linda Latip said...

aisey hot mammeh! guwe lewat la wish..takpe jnji wish ey

Hepi Belated Besdey!
moga makin murah rejeki dn dikurniakan kesihatan terbaekkkk! di samping family terchenta!

Julius said...

To my mind everybody have to glance at it.
18k gold chains | movers in austin tx | natural cures for anxiety