Nuffnang

Monday, June 4, 2012

daddy's belated bday dinner...

date - 01 June 12
time - 9.30pm ++
venue: milwaukee steak house kat The 19, USJ City Mall

aku decided nk bwk shahnun pi mkn kat sini. kalau korang perasan, ni le tempat fave aku. aku pun x tau apsal. suka sgt mkn kat sini. the foods byk choice & sedap.

kita mulakan dgn pic dobot yg lapar + sleepy

dah pandai senyum tgk camera!! yeay for dobot!!

see? dah mcm budak besar2 je kan? lainnya la rupa korang dgn daddy korang anak2. heheheh

haaa...ni baru orang percaya ni kompem anak2 aku. excuse muka mak yg langsung x makeup tu. malas dah coz setakat nk kuar mkn je pun.

abang demand nk mushroom soup jugak2. byk dia mkn. lapaq le tu.

adik tgk abg mkn.. dia mulut dh start bising "chup chap chup chap". ok tu maknanya dia nak jugak. shahnun suap le kat dia sikit. haaa amik ko.. nak lagi... dan lagi.. dan lagi...

budak ni sgt good mood mlm tu. x bising pun nk kelaur fr baby chair tu.

siap gelak terkekek2 dgn daddy.
meja keliling semua tgk dia. then, bila dia perasan org ramai tgk, dia pun terus stareeeee je kat orang tu balik. gila berani anak aku kan?

shahnun order ni. seafood platter. x mo mkn heavy coz dh lewat.

takda maknanya x mkn heavy. mak tetap setia dgn carbonara. tapi this time aku order beef carbonara je.

then hardy order dessert ni. mix ice-crean & cornflakes. sedap gak.

3 comments:

lieyalatif said...

okey!! port tuk belanje laki aku sempena fathers day dah dpt!! nanti aku gi yg kat balakong tu yeak.....

oit hazry, aunty rase hazry kene pi cari slimming centre la...pi slim world ke london weight management ke ...pi amik yg kuruskan muke tu ...ha ha ha......

geram wei tgk...makin memetak dengan jayanya...sampai telinga pun dah sayup2 nampaknye tu hah hahaahhha....comey!!

btw, hepi belated besdey shahnun...

onniesham said...

hazry comeii gila ko.. muka ceria gelak tu sgt cheeky. hardy sila mkn byk2 biar gebu cam hazry.

the kids mmg photostat muka ko la poms.

Anonymous said...

Alahai..comelnya budak kecik dobot tu.Geram tengok mata bulat dia tu