Nuffnang

Friday, June 29, 2012

mid year management dinner 2012

happy friday ladies...

this dinner actually last friday. tapi biasalah byk benda lain yg nk dihapdet. so yg ni lambat2 skit.
actually dinner ni tiap2 tahun ada. tapi aku x pernah join coz dia buat mesti hari Jumaat. dah le every Jumaat Shahnun main badminton. so takde sapa nk jaga hardy.

so bila dpt invitation for this yr dinner, terus aku ON je. ni for all higher management from team leader & above. eh IT tu dicategorykan under management ke?? whatever lahhh..dh org jemput kan?

venue kat Park Royal, KL. kami semua dh happy dgn harapan dpt mkn western buffet. sekali harapanku musnah berkecai... pranggggggggg......indian food ok!! sib baik le ada tandori. so oklah gak.

apa ko buat muka busuk tu sepol??

pinngan aku. konon amik nasi skit. roti naan skit. pastu dal, tandori chicken & fish. sedap food dia.

me & wan.

meja sebelah kami. semua duduk dgn team masing2. ni team enrich.

meja kami. bebudak IT bagus. duduk dgn team exxon.

pix courtesy fr instagram sepol. hp mak kan x de instagram... sgt outdated. oh sedehhhh

next makan2 sponsor by company, would be IT team lunch pulak. tapi x sure nk mkn apa lg. pi mkn dimsum buffet kat novotel menarik gak kan???

3 comments:

lieyalatif said...

eh okey le ko..sesekali tukar mkn indian cuisine plak heheeheh...aku suke jek sbb aku kari lover hahaahahaha...aku rajin gak layan mkn indian food kat cyberjaya nun...lupe lak ape name kedai tu...mencekik jek tau hahaahahaha....

onniesham said...

sgt2 potong..skali indian food la plk. kalo aku mood dah ke laut dah. mak kureng sket indian food ni. tp tandoori aku suker..hehehe.

syok tul ofis ko ni, asik mkn tmpt bes2 je

ellynadyra said...

ceria gila muka ko dpt makan kan....amboi mesti ko makan kaw kaw punya!