Nuffnang

Wednesday, June 13, 2012

Wordless Wednesday - 09

we need to move from area kami duduk now to shared services area which in diff area. pros dia, we can get bigger workstation. cons dia, area tu sunyi sepi. korang mcm le tak tau camna suara aku bila answer call, nak2 time conference call pulak kan? kompem satu department leh dengar.
haishhh takpalah... dh big boss suruh. ikut je la. apsal boss x suruh work from home je?? lagi kami relaaaaaaaa.....


old workstation. aku sorang2 je ngadap dinding. memang x berdunia dgn orang lainlah. tu dia mejaaaa... semak gila.


new workstation. aku tetap setia dgn dinding. cari meja mesti tepi dinding punya lah. chewahhh..mentang2 le baru pindah. kemassss je meja tu kan? bwh meja tetap kena ada kotak, isi brg2 lama yg rs mcm sayang nk buang (eh dah berjangkit pe'el' mak aku dahhhh).


berderet bekas air atas meja, tapi sehari minum air kosong x sampai satu bekas tu pun.


left sekali - lotion from mimi. thanks poms, tiap kali org mai singgah meja aku, sure semua pakat try. pastu dok kecoh habis glitter2 tangan derang. ha ha ha


2nd left - bekas air. free aku dpt from astro. x koser aku nk membeli bekas2 air ni. dok pi astro punya activity dpt le bekas2 air dia.


3rd fr left - my latest addition. bekas air starbucks. yer korang.. sejak ada card starbuck ni rajin benor mak pi melawat starbucks. so dh alang2 selalu pi tu, beli la terus satu. buleh dpt free drink & everytime beli air, bwk bekas tu, will dpt less rm2. save the earth gak (tetibaaaaaa.... mentang2 le baru beli bekas. selama ni aku le gak yg do guna bekas plastik tu. hehehe)


2nd from right - tumbler. for bancuh air panas. mcm kat opis ni. air milo je la yg aku rajin buat. tetap bekas free from watsons. coz beli olay cream. ha ha ha. bebudak opis semua pakai tumbler starbucks, aku relaxxxx je usung tumbler watson ke hulu-kehilir.


right - bekas cookies famous Amos from Sham. thank u laling. dh habis pun cookies tu. nanti aku nk pi bl stock & tambah balik.


PS - "wordless" le sangatttttt

7 comments:

lieyalatif said...

hahahahahaha.....WW la sangatttt yeak cik puan hirda hahahaaha....okey la tu....

eh betul2, kalo aku pun akan pilih yg dekat ngan dinding...rase mcm privacy semacam bile dok dekat ngan dinding.....dinding pun pelik apehal laa minah ni bertepek jek ngan aku.....


ye la koo...penuh bekas air atas meja ko hah.....bersusun gitu...aku jenis pagi2 buat air teh ke nescafe secawan...hah sampai kepetang laaa dok minum air tu...sgt leeee tak kuat minum air masak aku nie ko.....

aku tegelak tang barang lama sayang nak buang tu....mcm mak aku jugak laaa hahahah...aku balik kampung mengemas siap le aku buang hahaahaha

Mimi said...

heheh..aku pun kalo buat WW..mesti selit gak ayat...

Unknown said...

lagggiiiii luasss workstation baru....
best duduk tepi2 dinding nie..privacy sikit...pastu kat dinding tu leh ler tampal apa2 yg patut..ye tak...

amboi..kemain byk bekas air atas meja
tp yg paling aku suka.....yg dari starbuck tu...comel ok.....sekali pandang dah mcam bekas plastik....

Unknown said...

re : ooo....katil2 kids IKEA boleh adjust erkk panjang dia...baru aku tahu...coz' tak membelek...

ha ha ha...bab2 shopping mmg syok kalau gi sesama pompuan....puas membelek...tp kalau kat IKEA tu..laki aku yang over belek....sumer benda dia nak belek....siap tengok ukuran lagi...adeh!....

onniesham said...

WW la sangatttt..hahaha.

wei sama la kita. bekas air knmain byk. tp aku lg champion kot. lg byk.. smpai ada yg aku sedekah kat pantry. aku kuat minum air masak. 1 hari dlm 2-3x top up air msk. kalo turun lunch kat kantin, pon aku mnm air masak gak.

ellynadyra said...

kira kemas la meja ko tuh....lim tgh meja aku lagi...wakakkakakaka serabut abis.....
bekas starbucks tak menahan tuh.....wakkakakakakaka

Blogger said...

Just got my check for $500.

Sometimes people don't believe me when I tell them about how much you can make filling out paid surveys at home...

So I took a video of myself getting paid over $500 for filling paid surveys to set the record straight once and for all.