Nuffnang

Tuesday, June 26, 2012

this is me.... 17 years ago!!

mengimbau kenangan lalu lagi... so excuse tuan punya blog.


ni tahun 1995/96. zaman baru nk kenai pakai make-up & zaman duduk jauh from mak bapak. aku ni mana pernah duduk hostel. so sekali dpt offer masuk twintech & dpt scholar MARA pulak tu, so mak ON je la.


time tu kami 2nd batch twintech. twintech ni kat jalan klang lama. but apartment kami kat kinrara. jauh gak tu.


time ni baru 2 bulan kot start study sana. see? ilmiah kan? berbaju kurung. ayu gila. rambut baru nk belajar2 simpan rambut panjang. kulit br slowly nk cerah.


lecturer kesayangan nihhh... Mr Hayward. dia fr UK kot. bujang lagi (time tu la). time nih celebrate bday dia. kami share duit bl ice cream cake. dia ajar semua class foundation. tapi fave class dia class kami. Class B. bangga nihhhh... bebudak pompuan class aku bila subject Mr Hayward je, semua mesti siap cantik2 punya lah... dengan harapan kot2 mamat tu buleh terjatuh chenta kononnya. hahaha


total class foundation ada 4. class A- class D. masa mula2 register kena amik english test. coz nk split class. masa keluar result, aku kena masuk class B. aik, takkan english aku teruk kot, time jawab tu rs dh terer dah.
sekali derang bgtau, Twintech punya structure, class paling top is B. camna tu? so ranking dia B, C, A, D.
apa motip derang buat camtu pun x tau. tu aku pelik, bebudak class aku majority budak sawarak & KL yg ckp english berabuk. x kan le test tak tau buat kan?


bday gift, CD yg ada nama kami2 semua. buat kat Central Market. hahaha time tu segala benda cari kat CM je la.


me & my BFF dulu.
Left - budak swak. dia dh kerja maxis klcc now.
2nd left - budak Tganu - dia kerja A.Asia now.
3rd from right - budak KL - dia kerja CIMB bank now.
2nd from right - budak kedah - dia kerja kat KL, lunch hour dia suka pi pavilion. hahaha
right - budak KL gak. now dia kat oversea, ikut laki kerja sana.


class Y0B (year 0 B)


kami ber-4 roomate. ni masa kat genting. ni tgh kaya le ni... baru dapat duit MARA. semua single & available. :)


for me, time paling best masa study kat Twintech, then pastu aku sambung kat MMU, my life totally bertukar, fr yg belajar main2, terus study cam budak nerd je aku rasa.

4 comments:

Unknown said...

phewwitt
mengimbau kenangan silam yerk cik puan
fuh!...halusnya ko time tu hirda.
tp kan....muka ko time tu mcm senior kami masa kat uitm tau....ngan rambut camtu...cuma kakak tu bulat sikit...

comel kamu..
amboi lecture ko..hensem giteww..
kalau aku pun harus feeling2 jelita nak pergi kelas mr hensem...tinggi plak tu....

lieyalatif said...

wey hensem kot lecturer omputih tuuuu...kalo aku pun mau pasang badan siap cantik2 hahaahahah...harapan yeak nak soh die terpikat wakaakakakaka.....

suke style ko dolu2....ayu2 gitu....ni kalo geng2 dulu tgk gambar lame ni sure masing2 berdekah2 gelak kan hahahahaahah

ellynadyra said...

sempat gak wa gelak sket pagi ni tengok gambar ko wakkakakakak abis la duit MARA ko wat pi genting......amboiiiii hensem lecturer ko ye! tah apa la jadi kat dia skang kan!

onniesham said...

kurusnya ko pomssss. Tp muka maintain chubby.

ensem ko lecturer mat salleh ko tu. Tinggi melangit lak tu. hahaha gelihati aku bila ko ckp pressie from CM tu. yer la ko, dlu2 CM femes hokeyyy