Nuffnang

Tuesday, June 19, 2012

karaoke le pulak...


rsnya dah berzaman aku x pi karaoke. ok tipulah berzaman! last aku pi tahun 2005 rsnya. aku mula berjinak2 berkaraoke ni masa kerja kat Damansara Perdana in 2003. time tu mutiara damansara tu baru ada IKEA je. heaven je time tu. tapi port kami kat Redbox S.Pyramid.


Then, masa kerja kat Sapura, kami rajin berkaraoke kat Ampang Park. entah now ada x lagi x sure lah. tu semua masa zaman anak dara la, life x yah pikir apa kan? so enjoy je la kerja aku. lepas kahwin, celah mana aku nk pi karaoke dah, terus tetiba bertukar menjadi NurKasih. hahaha...
pastu kami laki bini pulak rajin pi beli DVD karaoke pastu sama2 le berduet melalak kat umah. tu time duduk kat apartment kat Sunway. dah pindah S.Alam ni, langsung x bersentuh microphone tu semua. kengkonon segan nanti neighbor sebelah menyebelah dgr suara mak yg lemak merdu itu.


then, bila tgk groupon ada promo karaoke for 3 hours + free flow drink & tit bits = RM9. i was like "biar betullllll. rm9 tuhhh".
zasss.. sepantas kilat aku click click click... settle beli!!


aku pilih Song Box The Summit coz dekat dgn umah & senang nk cr parking. aku perasan hardy pun mcm mak dia, suka menyanyi dalam kereta, dalam kereta tu, if pasang lagu2 dlm ipod tu, perghhhh...dgr le sore mak & anak berlagu2, siap dgn gaya complete!! tahan je la telinga shahnun dgn kelaku kami.
So, this time kami bwk hardy sekali. nk exposekan anak menyanyi guna mic & kononnya nk build confident. bagus sungguh kan.. org lain expose anak buat benda berpekdah lain, kami expose anak berkaraoke.

we are in room no 6.

1st song. YANK. oklah coz abang tau gak lagu tu. time ni mak dia gigih dok godek2 remote tu nk cari lagu Marc Anthony.

drinks & tit bits. shahnun baik pilih juice. aku setia dgn coke :)

bilik dia just nice le for 3 of us.

duet bapak & anak.

sekali ada lagu Jason Mraz. I'M YOURS. terus pass mic kat aku. so berduet la kami anak beranak.


chewahh santai je mak ko bernyanyi... leh sandar2 relax2 lagi.


sangat menghayati. LOL


lagi 4 mins nk habis. aku setia dgn lagu2 Feminin, Elite, Rossa, KRU. ha ha ha.. sib baik aku x amik 4U2C.


keluar fr karaoke, hardy dok merengek kat shahnun nk main pool. so shahnun pun layankan je la.


dah ada sessi mengajar anak jolok bola. mentang2 le anak jantan kan.
cisss.. jeles!



for me, this groupon sgt le worth & kalau ada, akan dibeli lagi. TQVM. i heart groupon. *tetiba ;)

3 comments:

onniesham said...

aku lg sian poms..mak x penah pi karaoke okk. dlu2 nyanyi kat umah je. masa baru beli berebut masing2 nk pegang mic. tp jap je la, pastu sekor2 wat x tau je. cos best lg nyanyi dlm toilet or dlm keta..hahaha

ok la bilik dia poms. dgn rm9 dpt 3 jam kan..siap ada air n titbits leh refill lg. wahhhh knmain hardy brduet ngan mama. eh rasa cam nk bwk echa pi karok gak la

ellynadyra said...

kelas bujang tuh wei....men pool lagi!

Jasfyra said...

syokkan berkaraoke ngan anak.aku selalu gak bwk.tp sedey sbb depa je nk nyanyi..mak dia terkulat2 la jd backup singer..hahaha

dah dgr hardy nyanyi mybaby u tu..omg!!! pandai dia nyanyi ikut lenggok2 tu.leh masuk bintang kanak2 ni..hehe