Nuffnang

Thursday, June 21, 2012

this is me.......19 yrs ago!


time dok godek2 album dlm FB, terjumpa album ni, aku rs aku x letak dlm blog aku lagi.

ni tahun 1993/94. kami taiko2 Pandu Puteri Sekolah Menengah Jitra (SMJ).
time tu mana ada guys berani dekat. yer la, dgn garangnya, itam berkilatnya hari2 berkawad tengah panas.

time tu dok tgh panas relax je.. now berlagak pulak x buleh panas langsung. nk aircond 24 jam. aku rasa panas time dulu x sehangat now kot kan? (alasannnnn)

teka mana aku??? yg pegang kotak tu aku le. time ni form 4. kami menang kawad bentuk peringkat negeri kedah. wakil kedah tu u olssss.

cengkungnyaaa.... itamnyaaaa... semua sekaler je aku tgk. cuba kalau kaler aku maintain camni, ingat shahnun nk ngorat aku???
time tu zaman swatch yer. sapa pakai swatch tu kiranya dah grand gila. sanggup kumpul duit + duit raya beli swatch. hehehe

ni masa form 5. aku presiden Pandu Puteri time ni (duduk sebelah cikgu).
bagus mak korang hardy/hazry, muda2 dh jadi leader. rasanya sebab kecik2 dah jadi ketua, bila besaq terbawak2 pe'el asyik nk bagi arahan je kerja aku.

rambut tetap pendek cam boy. sebab tu sampai now kengkawan sekolah aku panggil aku JANE. why? coz rambut aku mcm sofea jane dlm filem 'cinta kita'. rambut je, kulit & rupa???

3 comments:

ellynadyra said...

aku dulu pun pandu puteri tau....

onniesham said...

hahahaha... eh aku dlu scout okkk.. scout ngan pandu puteri xleh jmpa.. kekeke

ko sama la cam aku poms, semedang je rambut pendek mcm jantan. sesuai sgt la nama aku sham kannn

lieyalatif said...

wey pompuan....aku bukak2 jek aku tak bace dulu citer ko...terus pi tgk gambar sbb aku nak uji keteraan aku cari mane satu ko.....

alahai kacang goreng hokeyyyy!!! senang betul nak spot ko hahahaahahah....

baru ku sedar n ku tau....dari mane hazry petak tu mewarisi kepetakkan beliau wakakakakaakak (larik menyelamatkan diri selaju yg boleh hahaahahah)