Nuffnang

Monday, October 6, 2008

raya 08 - sneak peek....



hehehe...
ni pic kami masa pagi raya..make-up dh cair baru dpt snap family pic..
pic2 lain will upload kat FP k... tapi bila aku dh balik kl... bubbye....


5 comments:

Jasfyra said...

selamat hari raya hirda...suka kaler baju korang...ijau lumut..rasa cam nk tiru tahun depan..kekekee

`aza`~ummie afiq~ said...

cantik warna hijau lumut tu :)...tak sabaq nak tengok gambaq2 hardy beraya di kampung :)
re: aahaa hirda...aku bantai bagi afiq pakai sandal tu jeerr senang nak pakai....dlm gambaq tu pakai kasut dlm rumah kes nak ikut ain la tuu...dia pun sebuk nak pakai sama :(

Iena@MaMaJannah&Rizqi said...

encemyer hardy ni..cantik gambor ko hirda ngan hubby & hardy..ok nanti aku intai gambor2 lain kat fp ko tu yerk..

Cik Puan Mimi said...

Hirda, selamat hari raya.. maaf zahir dan batin..

cantik kaler tema kau tahun ni. aku pun dah pakai tema ni 2 tahun lepas... well tak sabar nak tengok gambar2 hardy kat fp nanti.. banyak tak duit raya hardy dapat??

Jeffry said...

Gosh, there is so much effective material here!
hidden object | computer games reviews | free flash games | game news sites | web games online