Nuffnang

Saturday, September 20, 2008

Iftar @ hirda's

My ex-colleugues; Lelek, Isaac, Riney, K-Own came for pot-luck break fast.

activities:
1) break fast
2) main bunga api
3) updating aka "gossipping" ;)
4) makan, makan, makan

oh btw, today also hardy's 2nd bday (in bulan Islam). you can find the entry here :)

the foods

us

pose lepas main bunga api

last pic b4 balik

10 comments:

Zanna_MamaBatrice said...

best hirda buka reramai...
hu hu hu..main bunga api erk...
tahun nie x dpt ler nak meriah2 ngan bunga api, coz' adik ku yg paling bongsu tu tak dpt balik beraya....kalu tak dia yg sponsor bunga2 api tu.....

re : he he he...gelak arr...cikgu bedah ker?

Sham Ummi Echa said...

first..hepi 2nd besday hardy..

Besnya wat pot luck ngan kwn2... msti meriah kan..masa tu mcm2 citer lama la kuar balik kan.. aku pon ada nk wat entry reunion ngan kwn2 nih..tp tgh tggu pics dari member..

re : mmg meriah pon manik baju aku tu hirda..hehhehe...setahun sekali jer..aku pon baju kurung sepasang jer.. ptg raya tu aku da pakai suar jeans da..hahahha

eija28 said...

wah syok siap ada main bunga api lg tu....hardy sakan main bunga api lor tu...kak hirda, mana pic kat Flaming nie?hapdet lor cepat...

`aza`~ummie afiq~ said...

meriahnyeerr dengan member2 bukak puasa :) foods pun meriah gak :)

lieya_latif said...

wah meriah aktiviti.....seronok dpt berkumpul ramai2 cenggini.....suke le aku tgk ko free hair hirda...lain mukenye..ala2 mude remaje gitu.....


psst...ngan sabarnye aku tunggu edisi flamingg versi ko plak...sian kak mimi kan....arkib block bukak blog...mati kutu leee kak mimi....

Mimi~Najeeb said...

hirda..u look very da young bila free hair..mcm teenager la..cewaahh.
Rumahmu sungguh kemas la Hirda..food spread pun nampak sedap..itu la untung dok umah sendiri..nk wat gathering dgn frens syok sket kan :D

Hirda Ibrahim said...

zana ~ a ahh best main bunga api. tapi hardy tgk je ok? penakuttt...

sham ~ best, mengimbau kenangan lalu..hihihhi

eija ~ hardy tgk je. dia takut. dia main mercun pop yg baling2 tu je. pic esok will update k? ;)

aza ~ a ahh bising gila.. sure stress neighbour aku... hehhe

lieya ~ muda remaja?? hahah... sukanya akuuu...hihihi

mimi ~ kemas?? tu time kemas mimi oi, cuba tgk lepas hardy semak satu umah.. penat gila nk kemas..
i look like teenager ke? ye la..saya kan baru 21 yrs old.. hahahaha (gelak golek2)

Ayong said...

best la pulak tgk main munga api...ni yang tua2 ni teringin gak ni hehehehehehe

Jasfyra said...

syok gila berbuka ramai2...ngan best friend lak tu.mmg meriah.

Cik Puan Mimi said...

hirda, ni semua geng2 masa kau belajar kat melaka tu ek.. wah still keep in touch gak eh.. aku ada gak contact member ex uitm, tapi sekarang lebih dekat dengan geng2 fp & blog ler..

banyak nyer kau masak.. (masak ker, hehehe) ooo buat pot luck ek..ialah kalau nak masak tu mana sempat ek.. hehehe tapi penuh satu meja makanan tu..